hastflicka
Trådstartare
Hur ofta klippe/slipar ni klor? Princess Diva driver mig till vansinne ... jag skulle behova klippa hennes klor tva ganger i veckan ... men missar oftast sa det bara blir en gang per vecka. Min lilla Princess blev helt hysterisk over slipen (3 meter langre bort) sa jag vande Mandy vid att klippa ocksa da jag inte orkar halla pa med olika for dem.
Mandy gillade inte att fa klorna klippta, men nar jag nu tar en tunn, tunn, skiva en gang i veckan spelar det inte sa stor roll tycker hon. Hennes klor ar korta och fina och jag hor dem bara pa hart underlag om hon har brottom.
Diva ... Well, pa henne maste jag ta en ordentlig bit varje vecka for att det inte ska horas nar hon gar pa hart underlag ... och efter 2-3 dagar slar klorna i for varje steg hon tar igen.
SA ... hur ofta klipper ni klor?
Mandy gillade inte att fa klorna klippta, men nar jag nu tar en tunn, tunn, skiva en gang i veckan spelar det inte sa stor roll tycker hon. Hennes klor ar korta och fina och jag hor dem bara pa hart underlag om hon har brottom.
Diva ... Well, pa henne maste jag ta en ordentlig bit varje vecka for att det inte ska horas nar hon gar pa hart underlag ... och efter 2-3 dagar slar klorna i for varje steg hon tar igen.
SA ... hur ofta klipper ni klor?