Hur får man bort klo mellan tänder???

Prosit

Trådstartare
Katten satt och bet på naglarna.... sina klor alltså. Rätt som det är sprätter hon till och slickar sig hejdlöst runt munnen. Jag trodde hon bet sig i tungan, men när jag ser efter (hon gör våldsamt motstånd) så ser jag att det sitter en kloflisa mellan de små fina framtänderna i överkäken. Jag får INTE pilla, hon blir nästan hysterisk. Tror ni hon får bort den själv eller måste jag ta till krampgrepp och pilla lös den?? :confused:

den försvinner nog själv,
men om inte efter några dagar får du vell
pilla lite der.

Tycker du ska försöka pilla lite... det skulle ju kunna bli inflammerat annars (smutsiga kloflisor)...
Glad att det inte hänt på min tjej dock, hon skulle nog döda mig om jag försökte gräva henne i munnen :crazy: :love:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 680
Utrustning Satt och funderade på det, då jag ändå ska ta ut vetten snart, men vet att det finns många kunniga och vettiga här ändå, som jag skulle...
2
Svar
23
· Visningar
3 397
Senast: super
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 609
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka