...
Poängen är att detta pipande gör en ju galen!
I ett svagt ögonblick tyckte jag det stod pippande...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...
I ett svagt ögonblick tyckte jag det stod pippande...
Vi hade liknande problem med en tvättmaskin som pep oavbrutet av olika anledningar. Nån anvisning fanns inte i manualen men vi Googlade och insåg att många andra hade samma "problem" och nån visste hur man fick stopp på ljudet. Jag skulle mao Googla!
Har läst en lång tråd.
https://www.reddit.com/r/AdviceAnim..._high_pitched_beep_with_each_button/?sort=new
verkar inte finnas mycket att göra (utom att klippa sladden till högtalaren) OBS säger inte att du ska göra det
Det här får mig att uppskatta min gamla mikro med vred så mycket mer
Jag har ingen lösning på problemet tyvärr, men detta påminner mig om en artikel (eller krönika?) jag läste om just detta ständiga pipande från hushållsapparater. Hon beskrev ganska humoristiskt hur hennes väninna hade råkat få typ en diskmaskin och en tvättmaskin med exakt samma pipljud, och hur väninnan ständigt sprang till fel apparat. Eller om det var en micro och ett kylskåp eller whatever.
En kompis föräldrar som bor i en ny byggd lägenhet där allt är inbyggt och allt låter mer eller mindre likadant. Ugn/ micro/ kaffekokare/ diskmaskin/ när spisen stänger av. Allting bara piper!Särbons torktumlare och diskmaskin pratar något fruktansvärt med en (diskmaskinen är värst, den spelar en trudelutt också ). Jag vill ta en hammare för att stänga av dem varje gång jag är där.
Maskiner ska inte prata eller sjunga för en
En kompis föräldrar som bor i en ny byggd lägenhet där allt är inbyggt och allt låter mer eller mindre likadant. Ugn/ micro/ kaffekokare/ diskmaskin/ när spisen stänger av. Allting bara piper!