Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håll för näsan när du dricker den så försvinner mycket av smaken.Hej Bullen!
Jag har ett problem.
Köpte movicol men den smakar toalettrengöring. (Citron/lime).
Nån som har nåt knep att få den att smaka mindre äckligt?
Och här fick jag min motivering till varför jag inte ska köpa Movicol...Hej Bullen!
Jag har ett problem.
Köpte movicol men den smakar toalettrengöring. (Citron/lime).
Nån som har nåt knep att få den att smaka mindre äckligt?
Jag gör likadant. Går inte att få det att bli gott. Drar jag ut på det är risken att det kommer upp igen.Blanda med så lite vatten som möjligt och hälla i sig fort och sedan skölja ner med vatten och kanske något gott på det som tar bort smaken.
Det går inte att göra gott, det är liksom bara göra pinan så kort som möjligt.
Jag läste att movicol junior har neutral smak, lite salt, och att man kan blanda den i saft/juice. Då är en vuxendos två barndoser.Och här fick jag min motivering till varför jag inte ska köpa Movicol...
Har alltid sagt att lime smakar diskmedel (Yes har limedoft) och tycker det är "inteallsgott"....
Tack men får ont i magen av apelsinjuice.Prova apelsinjuice
Det funkade! Tack för tipset!Blanda med så lite vatten som möjligt och hälla i sig fort och sedan skölja ner med vatten och kanske något gott på det som tar bort smaken.
Det går inte att göra gott, det är liksom bara göra pinan så kort som möjligt.
Den neutrala barnvarianten är rätt ok i smak som den är. Barnet här hemma föredrar att inte blanda med något annat än vanligt vatten. Men jag tror att det är en vanesak, det tog ett par månader innan hon tyckte att det var ok varje dag.Jag läste att movicol junior har neutral smak, lite salt, och att man kan blanda den i saft/juice. Då är en vuxendos två barndoser.
Inte movicol, tror jag, men det kan finnas andra fabrikat med samma funktion som har neutral smak. Jag har inte kollat så noga.Finns inte vuxendosen med neutral smak?
Lacrofarm verkar inte ha någon smak när jag läser om den.Inte movicol, tror jag, men det kan finnas andra fabrikat med samma funktion som har neutral smak. Jag har inte kollat så noga.
Det gick bra att blanda med bara lite vatten och hålla för näsan, kände nästan ingen smak alls då.Lacrofarm verkar inte ha någon smak när jag läser om den.
Hoppas du hittar något sätt som funkar för dig