Hur bor era djur?

Sv: Hur bor era djur?

Flickornas bur:

dsc05838_orig_SE.jpg

Ska försöka knäppa kort på resten av burarna sen men det är svårt, får inte plats på bilden... :crazy:

Igge, min Afrikanska pygméigelkott har en bur som ser ut som den jag har på min sida http://hem.bredband.net/afrikanskpygmeigelkott se under bur-fliken...
Buren på bilden är inte min men bygger på samma princip: fri tillgång till rummet 24-7... :)

Senast ändrad av en moderator:

Pygméigelkott, coolt! :) Dom är rätt så dyra va? ;)

Nja, inte så fasligt dyra... Vi betalade 1100:- för vår... Med tanke på att de kan bli upp till 10 år är det inte så illa.
Tycker nästan att det ska vara lite smådyrt att köpa djur. Så att folk inte skaffar massa husdjur som de inte har ett genuint intresse av...
Igge är otroligt rolig och rar! :)
Jag är väldigt glad att få ha honom som husdjur. :love:

Aldrig hört talas om sånt förut... :D Fast man kan inte gosa så mycket med dom va? ;)

Lilldemonen skrev:
Aldrig hört talas om sånt förut... :D Fast man kan inte gosa så mycket med dom va? ;)

Jodå.. fast mycket, myyycket försiktigt... :rofl:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 507
Senast: Rugge
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
1 967
Senast: Stergo
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 873
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024