Hur är det möjligt?

Poisonous

Trådstartare
Vi var på 12 veckors vacc. idag och bad då vetten känna om kulorna trillat ner men de hade dom inte.

Sedan var vi utställning i Juli.
För att kulorna verkar ha dragit sig tillbaka helt.
Dom var ju ner men på utställningsdagen försvann dom. Då låg dom i ljumskarna. Nu är dom inte längre där utan har krupit längre upp.
Vet. är mycket tveksam till om dom kommer ner öht.

Då var han 7månader. På morgonen fanns kulorna där men när vi kommit fram till domaren var dom borta. *garv*
Sedan dess har dom inte synts till.

Imorse däremot.
Ailu låg och sov och jag går fram och myser lite, han lägger sig på rygg, då ser jag tydligt två kulor. En på vardera sida. Han ställer sig upp och jag känner, mycket riktigt. Två hårda kulor, en på vardera sida.
Han är idag 17månader.

Hur i helsikke? xD
Dom är hårda och ligger inte i en pung eller så utan bara på vardera sida om snoppen liksom.
Bör jag kolla upp detta eller bara vara glad att dom äntligen kommit ner?

Sedan var vi utställning i Juli.

Då var han 7månader. På morgonen fanns kulorna där men när vi kommit fram till domaren var dom borta. *garv*
Sedan dess har dom inte synts till.

Imorse däremot.
Ailu låg och sov och jag går fram och myser lite, han lägger sig på rygg, då ser jag tydligt två kulor. En på vardera sida. Han ställer sig upp och jag känner, mycket riktigt. Två hårda kulor, en på vardera sida.
Han är idag 17månader.

Hur i helsikke? xD
Dom är hårda och ligger inte i en pung eller så utan bara på vardera sida om snoppen liksom.
Bör jag kolla upp detta eller bara vara glad att dom äntligen kommit ner?

Det låter som det är svällkropparna du såg och inte pungkulorna. Bildgoogla "svällkroppar hanhund" så ser du några informativa bilder!

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 647
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 338
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 931
Senast: Milosari
·
Hästvård Hej! Jag skulle verkligen behöva tips och råd gällande min älskade häst. Det är en 9 årig islandshäst som jag haft sen han var 2 år, har...
2
Svar
24
· Visningar
2 576
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar