Hur är denna sadel?

xet

Trådstartare
Claridge House sadeln från H**ks hoppmodellen hur är den?
Tänkte ev. köpa den till min kallblodstravar valack, han är välmusklad över ryggen och har en ganska bred manke.

Det står ju bara att bommen är bred, inte hur bred för det är ju relativt vad som är bred...å jag har 24 mil till närmsta h**ksbutik...bor riktigt på vishan...

Kvalitet, skön att rida i, hur e stoppningen. Jag vill veta allt!

Sv: Hur är denna sadel?

Jag vet inget om sadeln men hade inte köpt den till min kallblodstravare..
Jag hade hellre lagt 1-2000 kr till och köpt en begagnad märkessadel som jag sedan stoppat om så den passar hästen. :idea:

ja, kanske men jag försöker sälja hans stübbensadel då han vuxit ur den. Å då hade jag tänkt att köpa en albion dressyrsadel och den claridgehuse hoppsadeln. Kanske att jag köper en begagnad istället.

Det var en annan tråd uppe ang. denna sadeln för ett tag sedan. Kolla här
Jag ska faktiskt åka förbi och kolla på denna sadeln i butik någon dag för nu blev jag nyfiken på hur den ser ut i "verkligheten" :)

Liknande trådar

Utrustning Hallå alla häst och sadelkunniga! Jag är på jakt efter sadel till min kallblodstravare och blir helt snurrig i detta sandelträsk🙈 Vill...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Monjana
·
Utrustning Jag är i akut behov av nya sadlar till min häst. Dressyrsadeln som provades ut för ett år sedan av en erkänt skicklig sadelutprovare är... 2
Svar
25
· Visningar
12 559
Senast: ylvalill
·
Utrustning 3 frågor i samma tråd.... tycker det är onödigt att skriva två skilda trådar då alla frågorna gäller samma sak: sadlar. 1. Jag har en...
Svar
3
· Visningar
1 257
Senast: Spyro192
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 494
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31