Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När fölet är fött kan du regga det i Språngrulla och fylla i annan uppfödare på pappren som ska skickas in, tillsammans med ett dokument som styrker er överenskommelse t.ex. fodervärdsavtal.
Nej exakt, men om Narcissa har gjort betäckningen så kan hon regga fölet och då fylla i fodervärden som uppfödare. Jag har både köpt och sålt dräktigt och så har vi gjort de gångerna utan några problem.Fast man kommer inte åt språngrulla om man inte gjort betäckningen. Jag har en likadan. Är nog SWB som gäller?
Nej exakt, men om Narcissa har gjort betäckningen så kan hon regga fölet och då fylla i fodervärden som uppfödare. Jag har både köpt och sålt dräktigt och så har vi gjort de gångerna utan några problem.
Ja exaktAha. Så jag får stå kvar som språngägare och så får jag skicka regpapper till fodervärden? Så får de skicka in tillsammans med kontraktet.
Hur gör man med de betalningar som finns kvar? Språng och 90dagars.
Man kan skriva två personer som uppfödare och ägareHur gör man om fodervärd och ägare delar på kostnaderna och därmed fölet?