hur 17 läser jag gamla forumsmeddelanden?

W

Whambam

Hur jag än letar kan jag inte få upp mina gamla forumssvar som jag har fått.. är rätt ny och har väl knappast koll. Kan någon hjälpa mig?

Sv: hur 17 läser jag gamla forumsmeddelanden?

Trådar raderas efter en viss tid på forumet, kan det vara så att trådarna är såpass gamla att de inte finns längre?

Sv: hur 17 läser jag gamla forumsmeddelanden?

Nu tror jag inte att det handlar om detta, denna gång.

Jag tror snarare att det handlar om att användaren har lagt in en tråd eller inlägg som varit utformade som en annons eller på annat sätt brutit mot forum-reglerna, vilket gjort att tråden/inläggen raderats.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
488
Senast: Krålus
·
Fritid Kära, allvetande bukefalos. Är det någon som vet om man kan köpa silikon för att sätta på kläder för bättre grepp? Har några gamla...
Svar
4
· Visningar
257
Senast: MCP
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 002
Senast: Niyama
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur