Hunting, Örebro

Sv: Hunting, Örebro

Hur gick det för er som var där??
Min häst fick ett tokryck och blev vildhingst i boxen när vi skulle göra iordning honom, hoppade in i väggarna, bet sig i tungan så blodet forsade osv. Men så fort jag kom upp på honom blev han sig själv igen och gick strålande! Nollade både banhoppning och terräng men jag red lite långsamt då det viktigaste för mig var att få en bra runda för att höja självförtroendet hos både pilot och häst.

Kom ändå på en mkt överaskande femte plats och är supernöjd.

Sv: Hunting, Örebro

jag kom också femma :bump: fast i 90 då.
var felfri i terrängen, men tidsfel, red lite för långsamt (har tidigare fått tidsfel för att jag ridit för snabbt) så det känndes ok.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Medaljerna vid Folksam SM i fälttävlan för seniorer individuellt och i lag ska fördelas vid Segersjö Fälttävlan på herrgården utanför...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev en åttondeplats i finalen av fälttävlans nations cup i Boekelo, Nederländerna, i helgen. Förbundskapten Fredrik Bergendorff tar...
Svar
0
· Visningar
159
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I helgen är det dags för Breeders Trophy i fälttävlan och då avgöra även Svenska Ridsportförbundet Unghästchampionat, ett samarbete med SWB.
Svar
0
· Visningar
91
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två svenska mästare i fälttävlan korade under helgens tävlingar i Kristianstad. Wynja Eriksdotter Rubin och Mikko Moisala var...
Svar
0
· Visningar
97
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?