Hunterklasser

Q

QQQ

Hej
Undrar om någon har bättre koll än mig.
Ville kolla lite regler ang. hunterklasser i Aqha´s regelbok. När jag kom till färgerna på ridbyxor blev jag virrig. Någon som kan hjälpa mig med vad färgerna är för färger översatt till svenska. Sitter på jobbet så jag kan ej kolla precis vad där stod. Färger som tex canary eller vad det var :confused: Men kollar ni så förstår ni nog vad jag menar.

Tänkte debutera ( kanske om jag vågar ) i en hunterklass och undrar om mina gamla champagnefärgade ridbyxor går att använda.
Någon som vill hjälpa ??

Man kan väl säga att ridbyxorna ska vara "natur-färgade" grå, beige, vinröd, mossgrön osv...Inte vita. Champange borde vara helt OK.

Malin

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 347
Hästmänniskan Hej! Jag hyr ett hus där det står ett stall, stallet hyrs ut av hyresvärden och jag hjälper till med skötseln av hästarna mot lägre...
Svar
19
· Visningar
5 646
Senast: Glimra
·
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 647
  • Låst
Tjatter Välkommen till Halloween Hollow! Platsen där det ena kvarteret pyntas mer skräckinjagande än det andra. Varje år hålls en tävling där...
49 50 51
Svar
1 003
· Visningar
27 420
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar