Hundutställning fotografering

L

Lazy1

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Vi ska fota hundar på utställningen i Timrå den 6:e maj och i Härnösand den 7:e. Det blir mycket hundar och det ska bli jättekul men det är ju ett otroligt jobb att fota jyckar.

Är det nån härifrån buke som ska dit?
Isf titta efter cirkusen med två dårar med kamera och bakgrund och kanske en pratande schäfer.:D

Sv: Hundutställning fotografering

Fota på Ångeutställningen istället :devil: så kan du få fota mitt trollgäng :D

Jag skulle väldigt gärna ha gjort det om jag kunnat, men det är nån i klubben i timrå som ordnat fotningen åt oss. Det skulle vara shiit kul att få träffa dig och dina trollungar. Men det blir nog fler tillfällen.

Lycka till G

25 Maj va?
Jag funderar på att ta med mig Ambra och odjurena och komma som publik, skulle vara kul.
Få se om jag kan ordna stand-in i mitt ställe åt pappsen så han slipper jobba ihjäl sig själv. Karlar klarar ju sig inte själv.:D
Det är ju väldigt nära studenten då. :( Mycket att göra.

Lazy1 skrev:
25 Maj va?
Jag funderar på att ta med mig Ambra och odjurena och komma som publik, skulle vara kul.

20:e och 21:a maj är det utställningen är i Ånge ;)

Vet jag väl skulle bara kolla om du hängde med.
54.gif

:rofl:

Hade ju varit lite pinsamt om du stått där helt solokvist den 25:e och undrat var alla utställare är någonstans :angel: :D

JAG ÄR SENIL. Jag kollade i en tråd och såg datumet, går in i ett rum och kollar kalendern går in till datorn och skriver något helt annat datum. Jag menar hur länge tar det att titta i kalendern och gå tio meter och under den tiden glömma datumet?

Tur att huvudet sitter fast annars skulle jag glömma det överallt.:devil:

Tanken var att jag och mitt odjur skulle dit, men jag missade (okej, jag glömde bort...) att anmäla oss.

Njaaaa :angel:

Vissa gjorde ju "dumheten" att anmäla 5 ( :eek: ) troll till Ånge :D

haha, men till Ånge har vi ju redan klargjort att jag finns till ditt förfogande. ;)
Det var till Timrå jag missade att anmäla Harry, inte skulle vi våga oss på någon officiel än. :eek: :p :D

Nä, jag funderade på det först men ändrade mig lika snabbt.
Vi ska träna på några fler inoff. innan vi börjar med dom off. Dessutom måste han växa på sig lite och sluta vara så unghundsranglig. :crazy: ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka