pepp

Trådstartare
Måste köpa nya hundskor åt herr pudel då jag inte tycker hans nuvarande sitter speciellt bra.

Vi bor uppe i Norrbotten där det kan bli uppemot -30 grader ute, så dom ska värma så vi kan vara ute mer än 5 min. Dom ska sitta åt bra (hans nuvarande flyger av vid diverse krumsprång) och värma/skydda mot allt :banghead: salt!

Finns ju en hel uppsjö har jag upptäckt... hans tassyta är ca 4 cm när jag mätte om det har någon betydelse.
Vad ska man satsa på?

Jag har gippmokk till Hiiri, de med lite elastik i kardborren sitter väldigt bra (hon fnattar runt ordentligt och har inte tappat någon)
Risken är dock att även den minsta storleken (XXS) är lite stor för Totte, de har dessa samt många andra modeller på djurmagazinet på Storheden :)

Jag har gippmokk till Hiiri, de med lite elastik i kardborren sitter väldigt bra (hon fnattar runt ordentligt och har inte tappat någon)
Risken är dock att även den minsta storleken (XXS) är lite stor för Totte, de har dessa samt många andra modeller på djurmagazinet på Storheden :)

Då ska jag åka ut dit och kika nån dag! Vad ligger dom i för prisklass? :)

Vet du om dom säljs i någon annan butik?

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 472
Senast: IngelaH
·
Fritid Det ser ut som att vår husvagn har förolyckats i ett takras :( Vilket gör att vi oundvikligen behöver köpa en ny vagn om vi ska tro att...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 273
Senast: Sel
·
Utrustning Nu får jag sluta göra täckestrådar hela tiden :o Kommer på nya saker direkt när jag postat en annan tråd, verkar det som :meh: Hur som...
Svar
5
· Visningar
1 479
Senast: Scata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka