Hundmatsexperter!

W

wenn

Jag behöver hjälp!
Kan någon som är en hejare på hundmat hjälpa mig med skillnaden på följande märken?
Dogman Dinner
Eukanuba
Hill´s
Royal Canin
Nutra Nuggets

Tack :bow:

Sv: Hundmatsexperter!

Har bl.a haft Royal Canin, den röda säcken, men en av mina schäfrar blev överaktiv av det, bytte till Lantmännens foder, bl.a Revir och Revelj, det blev mycket bättre, samt mycket billigare. De andra har jag inte prövat, de är säkert bra också. Man får väl testa sig fram vilket som är bäst för hunden.

Fast det kan ju ha att göra med hur mycket energi det är i maten och kanske inte så mycket om just märket i sig.

Det jag skulle vilja veta är skillnaden på märkena i största allmänhet.

Ingen hundmatsexpert här??

Liknande trådar

Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 586
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 701
Senast: fixi
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 206
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka