Hundlek i gbg

EjanKolifejan

Trådstartare
Tänkte kolla lite om det kankse finns några andra här i gbgområdet som har en hund som gillar att busa med andra hundar? Det kanske är flera stycken här som skulle vilja ses med hundarna?

Jag har en mycket busig hane på strax 1 år som älskar allt och alla och de bästa han vet är att leka med andra hundar, men tyvärr blir det inte så ofta han får göra det, för trots att det finns en hundrastgård där jag bor så träffar man aldrig andra hundar som han kan leka med, enda hunden man träffar är en aggressiv äldre hane som hatar andra hundar :crazy:

Någon? :angel:

Sv: Hundlek i gbg

Även om någon har tips på nån bra hundrastgård i gbgområdet där man kan träffa andra hundar så skriv gärna det så jag vet vart jag skall åka med honom :p

Det där lät ju precis som mig och min hund! :D
Bortsett från att jag har en tik! :)

Vi vill gärna ha någon att busa med i alla fall, gärna mot mölndal/kungsbacka-hållet och gärna en lite mindre modell :)

Jasså vad har du för nån hund då? Mindre modell? :p
"tyvärr" är min åt de större hållet men han älskar allt och alla ändå och för honom spelar storlek ingen roll :p

Jag bor norr om gbg men har inga problem med att åka iväg ett par mil!

Jag har damen på min avatar :) En papillonmix på 5 kg, 1.5 år.
Hon älskar också allt och alla visserligen, men kan bli lite osäker om den andra är mycket större eller lätt springer i kapp henne :p
Vad har du för ras/er i din?
Skulle ju säkerligen kunna fungera ändå! Om inte annat kan man alltid testa.
Om du har bil så ses jag gärna lite närmare mig, annars kan jag ta mig in till stan också men det kan vara lite bökigt ibland bara :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 395
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 282
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka