R
Rio
Jag har en pålle nu på foder, men som jag bara får ha till dec-06. Då går jag i nian, och snart gymnasiet då.
Har börjat fundera på att skaffa hund istället, då jag inte vet om jag har lust att köpa häst när jag snart ska börja gymnasiet. Vet inte hur mycket tid jag har till det.
En hund däremot skulle ta lite mindre tid, och framförallt, så är de andra i familjen intresserade av hundar, men inte hästar:smirk:
Jag har hållt på mycket med farfars hund(ar) och pappa har växt upp med jakthundar, även mamma har haft hund.
Vi bor i villa och har stor trädgård, btw
Jag är intresserad av att träna hunden och vill verkligen jobba med den, inte någon lat hund här inte..
Hunden ska vara
*Inte för liten (som typ papillon)
*Inte överdrivet skällig el närvös
*Lätt att ta med och social
*Lättränad och lyhörd.
Ingen i familjen jagar nu (men isåfall är det älg).
Jaa, det blev långt.
Så nu vill jag ha allaaa rastips
Vilken hund skulle passa oss?
/Sanna
Har börjat fundera på att skaffa hund istället, då jag inte vet om jag har lust att köpa häst när jag snart ska börja gymnasiet. Vet inte hur mycket tid jag har till det.
En hund däremot skulle ta lite mindre tid, och framförallt, så är de andra i familjen intresserade av hundar, men inte hästar:smirk:
Jag har hållt på mycket med farfars hund(ar) och pappa har växt upp med jakthundar, även mamma har haft hund.
Vi bor i villa och har stor trädgård, btw
Jag är intresserad av att träna hunden och vill verkligen jobba med den, inte någon lat hund här inte..
Hunden ska vara
*Inte för liten (som typ papillon)
*Inte överdrivet skällig el närvös
*Lätt att ta med och social
*Lättränad och lyhörd.
Ingen i familjen jagar nu (men isåfall är det älg).
Jaa, det blev långt.
Så nu vill jag ha allaaa rastips
Vilken hund skulle passa oss?
/Sanna