hundförsäkring

D

DrSnuggles

Jag har två hundar som jag slentrianmässigt alltid har försäkrat. Premien för båda två är drygt 2000 kr/år. Vet.vården kommer ju att minska då min ena hund snart faller för åldersstrecket. Jag undrar hur ni andra gör; har ni era hundar försäkrade? Hur resonerar ni? För maxbeloppet på min vet.vård är 15000 kr och det är ju inte så mycket egentligen?

Sv: hundförsäkring

Jag har bägge mina försäkrade, den ena utnyttjar aldrig sin och den andra hela tiden.... Visst, 15 000 är inte så mycket när man pratar veterinärkostnader, men heller inget jag har lust att punga ut med på ett bräde. Betalar hellre de pengarna fördelat på premien.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en ung hund ca 4.5 år med artros i både ena armbågen och ena höften. I armbågen är det måttlig artros medan i höften bara...
Svar
2
· Visningar
609
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 100
Hundhälsa Vi har skaffat en tik och i familjen finns en hane som snart fyller 10 år. Första löpet var påfrestande för både människor och hundar i...
Svar
7
· Visningar
542
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 882
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30