Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Under alla de åren jag haft hundar (15 år), så har jag aldrig sett att det blivit fläckar på gräsmattan... Isf måste de vara väldigt små missfärgningar.
Min gamla ponny var och hälsade på på grannens vältrimmade villagräsmatta (ihop med grannens dotter då, som lånade honom för en liten ridtur då och då) och passade på att kissa. Och han var tydligen väldigt kissnödig också...
De hade en stooooor brun fläck mitt på gräsmattan där gräset hade brännt. Hela sommaren var den kvar, och det såg inte ut som det brukade året efter heller...
Vår hane blir det gula prickar av om han kissar på samma ställe ett par gånger. Fick utskällning av grannarna när han var valp och inte hann mer än ut och kissa på samma plätt.
Olika hund för hund... efter settern blir det inga fläckar.. men efter salukin... vi tror att det är för att salukin dricker mkt mindre vatten... men det är inget vi vet säkert
Vi har liten gräsmatta. Typ 20 kvm. Den var superbra vid kissträning när vovvarna var valpar...ända tills vi såg vad som hände med den. Helt förstörd. Nu har vi lagt ny gräsmatta och där är det hundförbud om de inte är VÄL avrastade.
Men det finns tabletter från Gibbon som ska neutralisera vad det nu är som gör att det bränner. Men eftersom att burken kostar nästan 200:- och vi har två stora hundar som ska ha 4 tabletter om dagen och en burk innehåller typ 60 tabletter så lät vi burken stå kvar på hyllan..
Hundavel & Ras Jag har alltid tänkt på fina friska nosar som kommatecken! Den runda näsborren (med lite variation i form, men generellt en cirkel) och...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.