Hull på hästen?

Hull på hästen

• Mager

Röster: 2 15,4%
  • Smal

Röster: 1 7,7%
  • Perfekt hull

Röster: 8 61,5%
  • Något fet

Röster: 0 0,0%
  • Fet

Röster: 2 15,4%

• Antal omröstningsdeltagare
    13
Status
Stängd för vidare inlägg.

Authorsandraselling

Trådstartare
Hull?
Gissa gärna ålder och ras
IMG_3955.webp

Att bedömma hull via bild är svårt i bästa fall, när hästen inte står korrekt uppställd är det nästan omöjligt.

Skulle du ändå tvinga mig att gissa skulle jag säga tunn/omusklad men inte mager. Men det är delvis baserat på de bilder du lagt ut i den andra tråden då detta ser ut att vara en av de hästarna?

Vad är syftet med hull tråd efter hull tråd för övrigt?

Att bedömma hull via bild är svårt i bästa fall, när hästen inte står korrekt uppställd är det nästan omöjligt.

Skulle du ändå tvinga mig att gissa skulle jag säga tunn/omusklad men inte mager. Men det är delvis baserat på de bilder du lagt ut i den andra tråden då detta ser ut att vara en av de hästarna?

Vad är syftet med hull tråd efter hull tråd för övrigt?
Jag tvingar ingen 😄

Jag skojade tillbaka

Så konstig bild är det inte
I sammanhanget hull bedömning jo, det tycker jag. Halsen är nästan helt dold, och bilden ser ut att vara tagen i vinkel så går inte riktigt att se rumpan heller.
Lägg till att hästen inte står uppställd heller.

Allt sådant påverkar ju hur hullet ser ut på bild, tillskillnad från IRL när man klämma och känna på hur det faktiskt känns.

I sammanhanget hull bedömning jo, det tycker jag. Halsen är nästan helt dold, och bilden ser ut att vara tagen i vinkel så går inte riktigt att se rumpan heller.
Lägg till att hästen inte står uppställd heller.

Allt sådant påverkar ju hur hullet ser ut på bild, tillskillnad från IRL när man klämma och känna på hur det faktiskt känns.
Ok

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Omröstning Omröstning
Gnägg Försöker med ny bild Gissa gärna ålder och ras Hull? Håll god ton tack! 🙏🏻 Moderator @Gunnar vill ha denna omröstning kvar 🙏🏻
Svar
0
· Visningar
1 874
  • Låst
  • Omröstning Omröstning
Gnägg Vad tycker du om hullet på hästen?
Svar
10
· Visningar
1 741
Senast: Gunnar
·
Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
468
Senast: sweep
·
R
Gnägg Jag skulle vilja höra era erfaren heter från att köpa häst! Hur och när visste ni att det var DEN hästen liksom? Kändes det bara som ett...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 577
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar