Authorsandraselling
Trådstartare
Hull?
Gissa gärna ålder och ras
Gissa gärna ålder och ras
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt är bilden dåligLite för dålig bild för att se hullet, tyvärr.
Men välryktad.
Solen och rykt =santPå vilket sätt är bilden dålig
Går inte alls att se enligt dig (nyfiken)
Man ser varken hals eller rumpa på ett vettigt sätt. Är ju viktiga fettdepåer som sitter där som man kan bedöma med hjälp av.På vilket sätt är bilden dålig
Går inte alls att se enligt dig (nyfiken)
JonMan ser varken hals eller rumpa på ett vettigt sätt. Är ju viktiga fettdepåer som sitter där som man kan bedöma med hjälp av.
Under en livstid?Hur många hull på hästen trådar kommer du skapa?
Den här får duga nuBehövs en bättre bild med en häst som är jämnt uppställd
Jag tvingar ingenAtt bedömma hull via bild är svårt i bästa fall, när hästen inte står korrekt uppställd är det nästan omöjligt.
Skulle du ändå tvinga mig att gissa skulle jag säga tunn/omusklad men inte mager. Men det är delvis baserat på de bilder du lagt ut i den andra tråden då detta ser ut att vara en av de hästarna?
Vad är syftet med hull tråd efter hull tråd för övrigt?
Näh, svårt att tvinga folk över nätet. Det var mer ett skämtsamt sätt att vara tydlig med att det inte är annat än en ren gissnings lek att bedömma hull på en sådan konstig bild. Och mitt bidrag till det.Jag tvingar ingen
Jag skojade tillbakaNäh, svårt att tvinga folk över nätet. Det var mer ett skämtsamt sätt att vara tydlig med att det inte är annat än en ren gissnings lek att bedömma hull på en sådan konstig bild. Och mitt bidrag till det.
I sammanhanget hull bedömning jo, det tycker jag. Halsen är nästan helt dold, och bilden ser ut att vara tagen i vinkel så går inte riktigt att se rumpan heller.Jag skojade tillbaka
Så konstig bild är det inte
OkI sammanhanget hull bedömning jo, det tycker jag. Halsen är nästan helt dold, och bilden ser ut att vara tagen i vinkel så går inte riktigt att se rumpan heller.
Lägg till att hästen inte står uppställd heller.
Allt sådant påverkar ju hur hullet ser ut på bild, tillskillnad från IRL när man klämma och känna på hur det faktiskt känns.
Jag tror inte det är ok att logga in med en annan användarprofil när man är bannad? Tar ju bort hela poängen med åtgärden.Research utförd
Kram Sandra
Lev väl