Hull på hästen?

Hull på hästen

  • Mager

    Röster: 2 15,4%
  • Smal

    Röster: 1 7,7%
  • Perfekt hull

    Röster: 8 61,5%
  • Något fet

    Röster: 0 0,0%
  • Fet

    Röster: 2 15,4%

  • Antal omröstningsdeltagare
    13
Status
Stängd för vidare inlägg.

Authorsandraselling

Trådstartare
Hull?
Gissa gärna ålder och ras
IMG_3955.jpeg
 
Att bedömma hull via bild är svårt i bästa fall, när hästen inte står korrekt uppställd är det nästan omöjligt.

Skulle du ändå tvinga mig att gissa skulle jag säga tunn/omusklad men inte mager. Men det är delvis baserat på de bilder du lagt ut i den andra tråden då detta ser ut att vara en av de hästarna?

Vad är syftet med hull tråd efter hull tråd för övrigt?
 
Att bedömma hull via bild är svårt i bästa fall, när hästen inte står korrekt uppställd är det nästan omöjligt.

Skulle du ändå tvinga mig att gissa skulle jag säga tunn/omusklad men inte mager. Men det är delvis baserat på de bilder du lagt ut i den andra tråden då detta ser ut att vara en av de hästarna?

Vad är syftet med hull tråd efter hull tråd för övrigt?
Jag tvingar ingen 😄
 
Jag skojade tillbaka

Så konstig bild är det inte
I sammanhanget hull bedömning jo, det tycker jag. Halsen är nästan helt dold, och bilden ser ut att vara tagen i vinkel så går inte riktigt att se rumpan heller.
Lägg till att hästen inte står uppställd heller.

Allt sådant påverkar ju hur hullet ser ut på bild, tillskillnad från IRL när man klämma och känna på hur det faktiskt känns.
 
I sammanhanget hull bedömning jo, det tycker jag. Halsen är nästan helt dold, och bilden ser ut att vara tagen i vinkel så går inte riktigt att se rumpan heller.
Lägg till att hästen inte står uppställd heller.

Allt sådant påverkar ju hur hullet ser ut på bild, tillskillnad från IRL när man klämma och känna på hur det faktiskt känns.
Ok
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Omröstning
Gnägg Försöker med ny bild Gissa gärna ålder och ras Hull? Håll god ton tack! 🙏🏻 Moderator @Gunnar vill ha denna omröstning kvar 🙏🏻
Svar
0
· Visningar
1 722
  • Låst
  • Omröstning
Gnägg Vad tycker du om hullet på hästen?
Svar
10
· Visningar
1 628
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning
Gnägg Vi har fyra hästar i familjen. Först och främst familjemedlemmar De 2 stora rids emellanåt Shettisarna promenader Under vissa tider...
Svar
13
· Visningar
762
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 149
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp