Tips till supertorra läppar nu när kylan kommer? Får som hårda hudbitar på läpparna som jag drar loss för det är så obehagligtHar redan börjat.
Laneige lip sleeping mask
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tips till supertorra läppar nu när kylan kommer? Får som hårda hudbitar på läpparna som jag drar loss för det är så obehagligtHar redan börjat.
Laneige lip sleeping mask! Sover med den varje natt
. Och så mild peeling på läpparna när jag känner att de är lite fnasiga.
Jag älskar Hurraws lip balms![]()
By Terry Rose Balm. Svindyrt men räddade mig under förra vintern.
Hurraws läppbalsam kostar inte många kronor på tex, apotea och torkar inte ut som mer klassiska lipsyl gör. De är ekologiska, veganska osv och mina personliga favoriter är lime och mint. Vill man ha lite färg är några varianter, som körsbär, tinted,Ska kika på dessa!
Hurraws läppbalsam kostar inte många kronor på tex, apotea och torkar inte ut som mer klassiska lipsyl gör. De är ekologiska, veganska osv och mina personliga favoriter är lime och mint. Vill man ha lite färg är några varianter, som körsbär, tinted,
Satan då, nu blir jag ju sugen på att testa By Terry Rose Balm. Jag litar ju liksom på ditt omdöme överlag (förutom att jag inte riktigt förstår böjelsen för CliniqueJag tycker de är bra men inte tillräckliga när det är som torrast i luften. Då behöver jag något som är riktigt tjockt, gärna med bivax i. Burt's Bees har tyvärr blivit skräp sedan företaget såldes, innan var de bra.
Hurraws läppbalsam kostar inte många kronor på tex, apotea och torkar inte ut som mer klassiska lipsyl gör. De är ekologiska, veganska osv och mina personliga favoriter är lime och mint. Vill man ha lite färg är några varianter, som körsbär, tinted,
Jag tycker de är bra men inte tillräckliga när det är som torrast i luften. Då behöver jag något som är riktigt tjockt, gärna med bivax i. Burt's Bees har tyvärr blivit skräp sedan företaget såldes, innan var de bra.
Lyko brukar väl sälja Hurraw iaf? Vet med mig att jag köpt flera gånger därifrån. Inte testat overnight balmet dock, så återkoppla gärna om vad du tyckte om detTänkte prova deras overnight! Jag bor i Finland så kan tyvärr inte köpa från ApoteaDet hade ju varit super för det finns så mycketdärifrån jag villha. Så jag hänger på Lyko just nu men allt säljs inte där och det som väl komme rin blir slutsålt direkt..
Lyko brukar väl sälja Hurraw iaf? Vet med mig att jag köpt flera gånger därifrån. Inte testat overnight balmet dock, så återkoppla gärna om vad du tyckte om det![]()
Satan då, nu blir jag ju sugen på att testa By Terry Rose Balm. Jag litar ju liksom på ditt omdöme överlag (förutom att jag inte riktigt förstår böjelsen för Clinique).
Lyko brukar väl sälja Hurraw iaf? Vet med mig att jag köpt flera gånger därifrån. Inte testat overnight balmet dock, så återkoppla gärna om vad du tyckte om det![]()
Jag köpte eucerins soothing skin balm efter att jag fått nog och gick in på apoteket och utbrast ”INGENTING HJÄLPER!” Exfoliering och ”bra” läppbalsam hjälper inte ett smack när läpparna blir som torra kockor och spricker. Men denna hjälpte på två dagar!Tips till supertorra läppar nu när kylan kommer? Får som hårda hudbitar på läpparna som jag drar loss för det är så obehagligtHar redan börjat.
Den tycker jag också är bäst ”till vardags” även om jag testat andra. Men när mina läppar blir som värst hjälper inte ens den.Jag använder militär äens hudsalva på läpparna, tycker den fungerar fantastiskt bra!
Jag köpte eucerins soothing skin balm efter att jag fått nog och gick in på apoteket och utbrast ”INGENTING HJÄLPER!” Exfoliering och ”bra” läppbalsam hjälper inte ett smack när läpparna blir som torra kockor och spricker. Men denna hjälpte på två dagar!Det lägger sig som en hinna över läpparna som skyddar så har haft på extra när jag går ut.
Nu är mina läppar jättefina och mjuka!
Hoppas du hittar något som hjälper! Det är ett helvete när läpparna blir sånna.Nu har jag ju beställt redan, hurraws som man har på natten samt Veleda skinfood för läppar, funderar även på att köpa Maria Åkerbergs Lip Care vanilla då jag hittade den på skincity. Men Jag ska nog köpa den här du tipsade om också! För ja, läpparna är ett stort problem så jag tänker testa allt jag kommer över nu.