Det KAN vara så att jag trillade dit och beställde boxen nu. Har tråkigt och behöver tröst. Eller nåt.
Åh, vi här förstår dig till 110%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det KAN vara så att jag trillade dit och beställde boxen nu. Har tråkigt och behöver tröst. Eller nåt.
En halv (stor) burk senare är mina rynkor betydligt mycket mindre framträdande och min hud är riktigt glowig och fin. Älskar den!I brist på annat på landet tog jag igår Nivea (plåtburken) och smörjde in ansiktet med, då jag kände mig så himla torr. Ser strålande ut idag, får se hur det känns om en vecka
Jag ska faktiskt ge den en ärlig chans under dessa veckor på landet, varvat med solskydd. Så ska jag utvärdera sen!En halv (stor) burk senare är mina rynkor betydligt mycket mindre framträdande och min hud är riktigt glowig och fin. Älskar den!
Ja intressant! Jag använder Cerave annars så inget fancy och har varit väldigt nöjd med den. Men Nivea är faktiskt snäppet bättre!Jag ska faktiskt ge den en ärlig chans under dessa veckor på landet, varvat med solskydd. Så ska jag utvärdera sen!
Jag har samma som du och ärligt talat har min hy varit bättre än någonsin sedan jag i somras bytte till att smörja med Niveas vanliga blåa burk. Det blev så då jag var på landet och inte tagit med mina vanliga hudvårdsgrejer (främst K-beauty) och var så jäkla torr så jag i ren panik tog Nivea. Och det funkade. Har fortsatt nu och är snart inne på 1,5 månad. Fortfarande inga finnar, rodnaden är borta och ingen yttorrhet, plitor i huden eller annat. Säger verkligen inte att det funkar för alla men jag kommer fortsätta med den just nuHörni. Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är många som testat mycket produkter.
För ett halvår sen bestämde jag mig för att prova lite mer strukturerad hudvård, tvätt, serum, dag och nattkräm. Jag gjorde test på skincity och fyllde i. Mina problem är dels torr hy men också känslig. Jag är ständigt rödblossig Fick tips om Medik8 och tycker att de varit bra fuktmässigt men är fortfarande lika röd i hyn
Nån som har nåt bra förslag att börja kika efter?
Jag har samma som du och ärligt talat har min hy varit bättre än någonsin sedan jag i somras bytte till att smörja med Niveas vanliga blåa burk. Det blev så då jag var på landet och inte tagit med mina vanliga hudvårdsgrejer (främst K-beauty) och var så jäkla torr så jag i ren panik tog Nivea. Och det funkade. Har fortsatt nu och är snart inne på 1,5 månad. Fortfarande inga finnar, rodnaden är borta och ingen yttorrhet, plitor i huden eller annat. Säger verkligen inte att det funkar för alla men jag kommer fortsätta med den just nu
Annars gillar jag Klairs grejer. Deras Rich Moist Soothing Cream och Supple preparation toner.
Om du använder produkter med lite färg i så kan jag rekommendera La Roche-Posay Rosaliac CC Creme SPF 30, jag har rätt rosiga kinder och näsa, och jag tycker den funkar helt ok! Blir ju inte helt... oröd, men bättre än andra liknande produkter jag testatHörni. Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är många som testat mycket produkter.
För ett halvår sen bestämde jag mig för att prova lite mer strukturerad hudvård, tvätt, serum, dag och nattkräm. Jag gjorde test på skincity och fyllde i. Mina problem är dels torr hy men också känslig. Jag är ständigt rödblossig Fick tips om Medik8 och tycker att de varit bra fuktmässigt men är fortfarande lika röd i hyn
Japp!!Du menar denna? Värt att testa!
Hörni. Jag har läst igenom tråden och förstår att ni är många som testat mycket produkter.
Flippade ur på att vara 30+ och ha inflammerad akne så gjorde hundtestet på Skincity och köpte alla produkter de tipsade om. Köpte produkter för blandhy/fet hy/aknenenägen vilket jag aldrig någonsin blivit rekommenderad tidigare. Slits mellan att känna att det här är revolutionen i mitt liv och att jag precis spenderat drygt 1500spänn på något som kommer krascha min hy om möjligt ännu mer.
Har iaf köpt PC oil-reducing cleanser, PC anti-redness exfoliating solution, PC ultra-sheer dialy defense och PC water- infusing electrlyts moisturizer.
Ja men exakt. Det jag testat hittills fungerar ju inte så ändå värt att testa.Friskt vågat, hälften vunnet?
Det enda du vet är ju resultatet av det du gjort tidigare, så det känns ju värt att prova en annan väg.