Hubertusjakt

shayd

Trådstartare
Är det någon som känner till några hubertusjakter i västsverige? Det börjar dra ihop sig till höst och vad jag har förstått så är det jätteont om jakter numera. Vill ha tips på alla nivåer.

Sv: Hubertusjakt

Är det någon som känner till några hubertusjakter i västsverige? Det börjar dra ihop sig till höst och vad jag har förstått så är det jätteont om jakter numera. Vill ha tips på alla nivåer.

Hej om du skulle få nys om någonm jakt får du JÄTTEGÄRNA höra av dig. Jag letar nämligen också.

Mvh//Therese

Tunarp har INTE för privathästar. Kan vara bra att veta. Deltagare rider på deras hästar/ponnyer.

Det kommer vara en Hubertus i Lundsbrunn/Götene!
Googla på götene ridklubb så kommer du dit!

Kanske ska jag och nordisen göra en debut om vi törs!

Nu vet jag att det är VÄÄÄLDIGT sent, men såg tråden när jag satt och surfade...och tänkte ge ett tips!
Jag ska på en jakt imorgon (lörd 5/11), utanför Kungsbacka, på Gåsevadsholms Slott.
Kolla in: www.jennykeller.se

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 462
Senast: Lisen82
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
951
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
146
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
794

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka