Jeps

Trådstartare
Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?
 
Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?

Horse of the Year Show ar numera inte i London, utan i Birmingham. Olympia daremot, som ar i december, ar i London och den ar val vard ett besok!!!
 
Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?

Sista dagen idag ar det....du far vanta ett helt ar till nasta. ;)

Vad exakt vill du veta, om du specificerar sa kan jag svara pa det mesta. Vilken gren ar du intresserad av? Showing ar ju storst och det jag har bast koll pa men hoppning och lite dressyr ar det saklart med.
 
Sista dagen idag ar det....du far vanta ett helt ar till nasta. ;)

Vad exakt vill du veta, om du specificerar sa kan jag svara pa det mesta. Vilken gren ar du intresserad av? Showing ar ju storst och det jag har bast koll pa men hoppning och lite dressyr ar det saklart med.
Jag tänkte mig till nästa år. Hoppning och show är väl det mest intressanta. Jag kan gärna se nån hunterklass. Har ridit small hunter i Dublin så det skulle vara kul att se toppekipage.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Dags för ett nytt avsnitt av Ridsportpodden med systrarna Bergåkra! Cecilia som tillsammans med mamma Sigrid är expertkommentator i...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Var på Jönköping Horse show och blev ”påhoppad” av en skoputsare som gjorde reklam för en skokräm. Han smorde in våra skor, och sen gick...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Milene
·
  • Artikel
Hästnyheter Årets upplaga av Jönköping Horse Show slog nytt publikrekord. En undersökning visar att arrangemanget både lockar till sig tidigare och...
Svar
0
· Visningar
243
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Marina Mattsson är dressyrryttaren som kommenterade dressyrtävlingarna under Sweden International Horse Show. När frågan om att vara...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Blöta BoT-stallpaddar?!
  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår

Omröstningar

Tillbaka
Upp