Jeps

Trådstartare
Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?

Har en dröm om att någon gång besöka London och Horse och year show. Någon som gjort det och kan berätta mer?

Horse of the Year Show ar numera inte i London, utan i Birmingham. Olympia daremot, som ar i december, ar i London och den ar val vard ett besok!!!

Sista dagen idag ar det....du far vanta ett helt ar till nasta. ;)

Vad exakt vill du veta, om du specificerar sa kan jag svara pa det mesta. Vilken gren ar du intresserad av? Showing ar ju storst och det jag har bast koll pa men hoppning och lite dressyr ar det saklart med.

Sista dagen idag ar det....du far vanta ett helt ar till nasta. ;)

Vad exakt vill du veta, om du specificerar sa kan jag svara pa det mesta. Vilken gren ar du intresserad av? Showing ar ju storst och det jag har bast koll pa men hoppning och lite dressyr ar det saklart med.
Jag tänkte mig till nästa år. Hoppning och show är väl det mest intressanta. Jag kan gärna se nån hunterklass. Har ridit small hunter i Dublin så det skulle vara kul att se toppekipage.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Även i år kommer hemmaryttaren Stephanie Holmén till Falsterbo Horse Show. Med sig har hon en unghäst hon knappt ridit och två hästar...
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tidigare i år drog sig Falsterbo Horse Show ur FEI Dressage Nations Cup. Men nu vänder de igen och tävlingen kommer gå av stapeln som...
Svar
0
· Visningar
230
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Dags för ett nytt avsnitt av Ridsportpodden med systrarna Bergåkra! Cecilia som tillsammans med mamma Sigrid är expertkommentator i...
Svar
0
· Visningar
195
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under eftermiddagen besökte Hippson mässan på Gothenburg Horse Show där utställarna var i full gång med monteringen och organiseringen...
Svar
0
· Visningar
207
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka