Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Vad är det för ras på unghästen? Vad jag har förstått så har alla hästraser har ju olika bra/dåliga hovar, beroende på hur hårt framavlade de är och på vilka individer.
Var på föreläsning med en hovslagare i helgen på mässan i Västerås.
Enligt honom berodde alla hovsprickor på snedbelastning av hoven!
(att hoven inte tar i marken helt plant, utan med antingen insida eller utsida först). Det mest vanliga är utsidan först.
Gravid - 1år Jag mådde för övrigt ganska toppen efter mitt snitt. Kändes obehagligt att använda magmusklerna när jag reste mig från liggande i några...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.