Hovslagare

C

CarolineB

Skulle ingen kunna lägga in lite bilder på era hästars hovar? Skulle nämligen vilja jämföra dem med mina hästars hovar:angel:

Min förra hovslagare har nämligen slutat o jag var tvungen att leta upp en ny. Alla de erfarna tog inte nya kunder för de hade så många, så jag var tvungen att anlita en ganska nyutbildad hovslagare. Men jag är inte riktigt nöjd med hur hovarna ser ut. Bakhovarna ser ut ungefär som de gjorde när den förra hovslagaren skodde med. Men framhovarna!:confused:

De är mkt mera "fyrkantiga" o längre än innan. O på min ponny växte hovarna över skorna redan efter 4 veckor...

När jag frågade henne om hon inte skulle ta lite mer sa hon att hon inte kunde det...:confused:

Så lite bilder tack?:banana:
 
Sv: Hovslagare

CarolineB skrev:
Skulle ingen kunna lägga in lite bilder på era hästars hovar? Skulle nämligen vilja jämföra dem med mina hästars hovar:angel:

Min förra hovslagare har nämligen slutat o jag var tvungen att leta upp en ny. Alla de erfarna tog inte nya kunder för de hade så många, så jag var tvungen att anlita en ganska nyutbildad hovslagare. Men jag är inte riktigt nöjd med hur hovarna ser ut. Bakhovarna ser ut ungefär som de gjorde när den förra hovslagaren skodde med. Men framhovarna!:confused:

De är mkt mera "fyrkantiga" o längre än innan. O på min ponny växte hovarna över skorna redan efter 4 veckor...

När jag frågade henne om hon inte skulle ta lite mer sa hon att hon inte kunde det...:confused:

Så lite bilder tack?:banana:[/QUOT
bara-undrar varför du inte själv lägger upp bilder och förklarar vad det är du är missnöjd med?
 

Liknande trådar

Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 584
Senast: super
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 299
Hästvård Idag red jag min ena ponny för första gången efter skoning, hon skoddes förra tisdagen och har haft skön vila. Dock märkte jag att hon...
Svar
18
· Visningar
3 464
Senast: Raderad medlem 124573
·
Hästvård Jag börjar bli helt uppgiven av dessa ständiga tappskor mina hästar skaffar sig. Vad tusan ska man göra? Min förra häst hade max 4...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
14 041
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp