Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan din veterinär bäst svara på.Hur skulle ni med erfarenhet av hovbensfraktur säga att prognosen för denna fraktur ser ut?
Visa bifogad fil 146855
Givetvis, men vill även höra vad andra har för erfarenheter, därför jag ställer frågan här!Det kan din veterinär bäst svara på.
Men det är ju så individuellt beroende på hur frakturen ser ut. Det finns ingen mall för hur det läker därav du får bäst svar av veterinären för just din häst. Här efterfrågade du prognos på bifogad röntgenbild och inte efter andras erfarenheter i ditt originalinlägg.Givetvis, men vill även höra vad andra har för erfarenheter, därför jag ställer frågan här!
Det är väl rätt rimligt tycker jag. Frågan ställs ju då till andra som haft samma typ av fraktur. Om inte bilden bifogas så blir det ju fråga om alla typer av frakturer och TS kan inte läsa ut något från svaren.Men det är ju så individuellt beroende på hur frakturen ser ut. Det finns ingen mall för hur det läker därav du får bäst svar av veterinären för just din häst. Här efterfrågade du prognos på bifogad röntgenbild och inte efter andras erfarenheter i ditt originalinlägg.