tinna

Trådstartare
Jag kommer inte in på Hotmail, har försökt hela dagen men icke...
Fler som försökt, kom ni in?

Sv: Hotmail

Samma här. Kommer inte inte på verken hotmail eller msn.

Konstigt, jag har försökt hela dagen utan resultat. Allt annat kommer jag ju in på.

här är en till som inte kommer in och som dessutom ringt till sambon ursinnig för att vi fortfarande har tele 2 smart :angel:
var helt hundra på att de berodde på min dator eller anslutning! :rofl:

dock borde de juh vara löst snart tycker man juh! de har juh legat nere sen morgonen...och varför står de inget felmedelande när man försöker logga in?

"För närvarande är det problem att nå något på microsoft.com och en del andra sajter. Orsaken är externa routingproblem. Det går inte att uppskatta när problemen kommer att åtgärdas."

Så här står det på IT-stöds hemsida på "mitt" universitet, inte så informativt men det kan ju vara bra att veta att det tydligen är en del problem

iofs men den är inte lika välbesökt så det är inte lika kul och inte så många svar.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
345
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag håller på att bli tokig på mängden spam i inkorgen på min Hotmail/outlook. Har blockerat huuuur många mailadresser som helst men får...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka