Hotell/Boende tidig incheckning Stockholm

Halcyon

Trådstartare
I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar öppnar kl 15. Behöver få tag i hotell med tidig incheckning eller annat form av boende.

Har gått bet än så länge, så behöver tips. Någon sitter på något bra tips helt enkelt? :D

Kravet eller ja önskemål ska va nära Stockholm central eller Stockholm Stadion.

Motel L i Hammarby sjöstad är mitt favorithotell i Stockholm, väldigt trevlig personal. Vi har fått checka in tidigare där. Fråga dom om det går att lösa :).

Väldigt prisvärt hotell, bra frukost, goda barmackor och nära till allt det roliga. Tvärbanan 1 hållplats till Gullmarsplan, eller knata till fots/med sparkcykel till söder. Smidigt med större Ica i samma byggnad också.

I sommar kommer jag behöva boende av nått slag i Stockholm. Men pga troligtvis behöver va tidig på festival eller iallafall deras dörrar öppnar kl 15. Behöver få tag i hotell med tidig incheckning eller annat form av boende.

Har gått bet än så länge, så behöver tips. Någon sitter på något bra tips helt enkelt? :D

Kravet eller ja önskemål ska va nära Stockholm central eller Stockholm Stadion.
Om du inte kan checka in tidigt brukar man kunna lämna väskorna så länge på de flesta hotell, om det hjälper dig ☺️

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
295
Senast: Entourage
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
1 475
Senast: Lingon
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: MissFideli
·
Äldre Jag börjar få nog på riktigt nu.. Har bott i Sthlm på Södermalm från jag va 0-20 år ungefär och därefter flyttat runt en hel del... 5 6 7
Svar
126
· Visningar
18 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka