Nej inte till dagis men till min familj och stallet. H är van och sitter och snackar och kollar på allt. Eller sover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte av hon som vi var hos, hennes dotter hade växt ur den. Köper normalt inte hjälm begagnat men henne litar jag på ställbar i nacken, storlek 49-53. Lite stor fortfarande men till sommaren är den nog perfekt!vart hittade du ridhjälm? Dags att skaffa till H känner jag.
inte sett västar tyvärr.
Hur ser era barns rum ut förresten? Vi har äntligen hittat en större lägenhet så nu är jag supertaggad på att fixa iordning ett eget rum åt Siri. Och slippa ha vardagsrummet fullt av leksaker
Haha, ja jag räknar med att de kommer dras ut dit ändå, men som det är nu så kan vi liksom inte plocka undan dem (mer än att sätta in dem i hyllan i vardagsrummet...) så det känns aldrig riktigt undanplockat. Det bör vi ju slippa nu åtminstone!Vi har 7 rum, 155 kvm och ändå vardagsrummet fullt av leksaker
.Haha, ja jag räknar med att de kommer dras ut dit ändå, men som det är nu så kan vi liksom inte plocka undan dem (mer än att sätta in dem i hyllan i vardagsrummet...) så det känns aldrig riktigt undanplockat. Det bör vi ju slippa nu åtminstone!
Idag har vi varit på bvc! 86 cm o 13,4 kg. Så +1 på båda kurvorna. Vilket var skönt för jag har varit lite orolig över vikten då jag tycker att hon lite för ofta är liten i aptiten. Men hon verkar ta sig som hon ska ändå.
Oj, ja lite skillnad. Har inte tänkt på det. Men å andra sidan har hon två ganska långa föräldrar (1,75 resp 1,90).Vad lång hon är. Eller så är vår dotter kort, 77 cm/10-11 kg. 17 månader.
Himla petig med maten har hon blivit. Enda som duger är gröt, pasta, banan, cheeseburgare (riktig toppmat alltså), macka och fiskpinnar. Innan åt hon allt (utom barnmat). Tycker hon känns lite tunn men är pigg och glad och jag jämför väl lite med hennes kompis som är typ lika lång men 6 kg tyngre.
Så tunn låter hon inte som, vi var på 18-månaderskontroll i förrgår och Siri var 82,5 cm lång och vägde 11,5 kg, så med den längden låter hennes vikt rätt normal Siri låg på medelkurvan för både vikt och längd.Vad lång hon är. Eller så är vår dotter kort, 77 cm/10-11 kg. 17 månader.
Himla petig med maten har hon blivit. Enda som duger är gröt, pasta, banan, cheeseburgare (riktig toppmat alltså), macka och fiskpinnar. Innan åt hon allt (utom barnmat). Tycker hon känns lite tunn men är pigg och glad och jag jämför väl lite med hennes kompis som är typ lika lång men 6 kg tyngre.
Så tunn låter hon inte som, vi var på 18-månaderskontroll i förrgår och Siri var 82,5 cm lång och vägde 11,5 kg, så med den längden låter hennes vikt rätt normal Siri låg på medelkurvan för både vikt och längd.
Här är det väldigt upp och ner med maten, vissa dagar äter hon allt och andra dagar petar hon i sig sås och ärtor typ... men pasta går alltid hem!