Hosta, igen...

_moa_

Trådstartare
Skrev en tråd för några veckor sedan om att min unghäst har fått hosta. Efter några dagar slutade han att hosta, men nu har han börjat igen.

Han går ute på lösdrift, men sen lördags har han fått komma in eftersom hon som har dom andra i lösdriften tyckte att det var så kallt. I söndags hostade min skrutt igen. Och när jag tänker efter så hade dom stått inne förra gången han började hosta också. Kan det bero på att vi har dålig luft i stallet? När jag skulle släppa ut dom i söndags så ångade det i hela stallet:eek: Kan han ha fått någon luftvägs problem? Bör jag låta honom gå ute i natt eller ska jag ta in honom ändå?

Han är inte snorig eller hängig och har ingen feber, så sjuk är han nog inte...

Jätte tacksam för svar!!:bow:

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 385
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 008
Hästvård Vi har köpt en ponny som det har visat sig att han krubbiter/snappar luft. I efterhand har vi fått reda på att han gjort detta sen han...
2
Svar
21
· Visningar
2 118
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 665
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama