Horze Schabrak!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _breeze_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 113
B

_breeze_

http://horze.com/images/17020_M.jpg

Nån som har erfarenhet av dessa schabrak! Är ju så fruktansvärt billiga, så man undrar ju vad felet är nästan! Haha... Bra kvalité på brodering?

När Horze broderade på mässan (gbg horse show) såg det mkt fint ut iallafall!

Sv: Horze Schabrak!

Jag har ett sådant som jag köpte på Eurohorse. Fast jag har i dressyrmodell, marinblått med grå kant. Jag är jättenöjd med mitt! Det ligger stilla och bra, halkar Inte omkring och det håller sig fint och fräscht även efter tvätt, hittills har inte färgen bleknat något. Jag är Jättenöjd med mitt!

Kan ni inte visa bilder på era broderade Horze schabrak! Tog mig i kragen och beställde ett med brodyr idag!

Tog texthöjd 4cm.. hoppas det får plats på schabraket! Haha

Mitt hoppschabrak (svart med guldbrodyr) är riktigt fint :love:
Har brodyr på båda sidorna, mitt namn på ena sidan och hästens på andra.

Jag har det gröna :) Här kommer en bild:

Lady7.jpg

Även benlindor till:
Lady1.jpg

TACK SÅ MKT

nu har jag en uppfattning om hur dem ser ut!

Superfina schabrak bra kvalitet, jättefin och hållbar brodering! :) Har själv flera schabrak därifrån ;)

Hopp schabraket kostar 69 och allround nått på 79 tror ja.. Bra kvalite faktiskt för å vara så billigt :D

aa, schabraket kostar 69 och brodering 85 tror jag.. Men man måste köpa för 275 eller ngt sånt för att få betala...

Liknande trådar

Hästvård Har en valack på 7 år som har haft enorma problem med buken. Haft honom sedan han var 2 år. Allt började sommaren 2015. Vid utsläpp på... 2
Svar
29
· Visningar
7 682
Utrustning Kan inte söka efter trådar med min iPhone men jag hoppas ingen liknande tråd finns. Eskadron hade choko/petrol i sin kollektion för...
Svar
14
· Visningar
2 791
Senast: Angel
·
Utrustning Kunde inte hålla mig ;) nej men jag köpte lite av det jag ansåg att jag behövde, lite saker som jag sneglat på länge :d och vissa saker...
Svar
16
· Visningar
1 453
Senast: JenniferBatten
·
Utrustning ska nu alltså till gbg horse show på fredag, första gången:bump: alla snackar om fynden man kan göra där, ja undrar, hur mycket...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: Mystix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur