Hörnduschstång utan att borra

Nu tycker jag du var lite onödigt spydig.
Jag förstår fortfarande inte hur du menar. Jag vill ju ha en hörnstång, inte en från tak till golv?
Nej, jag var inte onödigt spydig.
Jag missförstod bara ditt ursprungsinlägg om vad du ville ha hjälp med.

Jag tolkade dig som du behövde "en ny duschstång, som är för hörn" som är av den praktiska typen som man kan ställa schampoo, balsam och tvål på.
 
Jag tror inte de borde göra det, jag har för mig att det inte är bra för själva våtutrymmet att bli blött hela varje dag. Speciellt inte om man har skåp tex under handfatet.

Vi har en stång rakt över rummet idag, så det skyddar ju lite.
De brydde sig inte om att det var svartmögel under badkaret när vi flyttade in. Det tog över ett år att få det åtgärdat..
 
Enda jag kommer på är om badrummet är tillräckligt litet/planlösningen tillåter att man sätter dubbla stänger som i ett kryss. Annars är det nog ganska omöjligt, framförallt eftersom det är tapet och du inte får lämna märken efter dig.
Så gjorde vi hos min far. Litet, nästan fyrkantigt badrum - det gick bara bra.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 219
Senast: LinnK
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 019
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
716
Senast: Angel
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
1 075

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp