Tapet i våtutrymme?
Det lär snart hv behöva renovera igen, då tapeter och varm, fuktig luft inte direkt är de såtaste av vänner.
Jag menar givetvis att det är en våtrumstapet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tapet i våtutrymme?
Det lär snart hv behöva renovera igen, då tapeter och varm, fuktig luft inte direkt är de såtaste av vänner.
Nej, jag var inte onödigt spydig.Nu tycker jag du var lite onödigt spydig.
Jag förstår fortfarande inte hur du menar. Jag vill ju ha en hörnstång, inte en från tak till golv?
Jag tror inte de borde göra det, jag har för mig att det inte är bra för själva våtutrymmet att bli blött hela varje dag. Speciellt inte om man har skåp tex under handfatet.De skiter nog i vilket..
Jag tror inte de borde göra det, jag har för mig att det inte är bra för själva våtutrymmet att bli blött hela varje dag. Speciellt inte om man har skåp tex under handfatet.
Så gjorde vi hos min far. Litet, nästan fyrkantigt badrum - det gick bara bra.Enda jag kommer på är om badrummet är tillräckligt litet/planlösningen tillåter att man sätter dubbla stänger som i ett kryss. Annars är det nog ganska omöjligt, framförallt eftersom det är tapet och du inte får lämna märken efter dig.