emlem

Trådstartare
Jag har avverkat ovanligt många hörlurar (in ear) på sistone, det är alltid den vänstra som blir stum :mad: finns det nått sätt att fixa dem på eller förhindra att det blir så?

vidare nån som har tips på bra in ear lurar som stänger ute annat oväsen?

Sv: Hörlurar

Trodde det bara var jag som har problem med lurar.. Mina hörlurar till Samsung s4 har precis pajat igen, för andra gången på 3-4 mån. Men på mina lurar är det alltid den högra som lägger av. Med det senaste paret har jag varit riktigt försiktig men det var inte till någon hjälp..

Jag förstår inte vad du menar med stum. Stum som i helt tyst?

Jag kan i alla fall varmt rekommendera zipbuds.
Älskar mina!

Japp den ena funkar alltid normalt men den andre blir alltid tyst efter nån månads användning. har haft samma problem med alla jag köpt i olika märken och prisklasser...

Mitt stora I-landsproblem, men nu när de renoverar huset behöver jag nått som kan stänga ute oljudet hyfsat bra iaf och håller längre än 2 månader.

Jag har haft mina samsung-lurar i 2 år och inga problem.

Men jag har hört av en vän som jobbar i Teliabutik att det är äckligt vanligt att folk kommer in med "trasiga" hörlurar, som faktiskt bara är fyllda med vax :wtf:. Samsung skickar ju med utbytes-silikonpluppar av just den anledningen.

Det låter ju väldigt märkligt att det alltid är samma lur som dör, om det inte är just pga öronvax. Ta en titt in i luren, är det igenvaxat?

Samma problem här, men jag har upptäckt att om man tar av gummidelen (om du inte har t.ex. Apples hörlurar) och trycker tillbaka den så kommer ljudet tillbaka.

Vet inte om det är något glapp mellan gummit och luren, finns säkert massor av tekniska förklaringar -jag har nöjt mig med att det fungerar! :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Idag har min lilla skatt börjat hasa sig fram på magen på golvet! Utveckling är ju fantastiskt roligt och spännande men det skapar ju...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: Fille
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
467
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 252
Senast: Enya
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 164
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar