Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ngn som har tips på bra hörlurar att träna med? Löptränar och vill gärna ha lite musik att springa till men de vanliga modellerna hoppar ju ur öronen direkt. Det viktigaste är att de sitter kvar. Pris max en femhundring...
Det finns speciella inear lurar som sitter på en båge man har runt örat så att dom alltid sitter på plats.
Jag hade sådana på mitt jobb innan och tappade dom aldrig.
Kostade under 300:-
Åker definitivt inte (!!) ur öronen. Dom sätts fast med en plupp i örat i böjen över öroningången, inte runt hela örat. Rör sig inte ur fläcken. Dom ser ut som ett par gamla vanliga och är alltså inte såna som går 1 cm in i örat. Såna är ju bara äckliga.
Googla bild. Det är inte dom man sätter över huvudet utan dom små man sätter direkt i örat.
Jag gav 600 kr och dom är värda varenda krona!
Kommer aldrig någonsin byta till några andra.
Kropp & Själ
Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Kläder & Bli fin
Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen.
Jag är...
IT & mobiler
Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.