Hörlurar till träning

gunhild

Trådstartare
Ngn som har tips på bra hörlurar att träna med? Löptränar och vill gärna ha lite musik att springa till men de vanliga modellerna hoppar ju ur öronen direkt. Det viktigaste är att de sitter kvar. Pris max en femhundring...

Sv: Hörlurar till träning

Jag älskar Koss porta PRO men det är ju vanliga lurar :)
Kan inte ha in earlurar

De som sitter bäst på mig när jag springer är ett par billiga Stagg.

Det finns speciella inear lurar som sitter på en båge man har runt örat så att dom alltid sitter på plats.
Jag hade sådana på mitt jobb innan och tappade dom aldrig.
Kostade under 300:-

Goggla: Hörlurar löpning

Jag har ett par marshall hörlurar och dom är helt :love: :love:

Åker definitivt inte (!!) ur öronen. Dom sätts fast med en plupp i örat i böjen över öroningången, inte runt hela örat. Rör sig inte ur fläcken. Dom ser ut som ett par gamla vanliga och är alltså inte såna som går 1 cm in i örat. Såna är ju bara äckliga.

Googla bild. Det är inte dom man sätter över huvudet utan dom små man sätter direkt i örat.

Jag gav 600 kr och dom är värda varenda krona!
Kommer aldrig någonsin byta till några andra.

Senast ändrad:

Jag har Sennheiser Adidas CX680 de är dock över din budget men det finns CX685 som går in under femhundringen.

Jag springer också med Koss porta pro och tycker att de sitter superbra.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
774
Kläder & Bli fin Inspirerad av tråden om sportbh för stor byst, hoppas jag att någon sitter på ett bra tips om en sportbh med spänne i ryggen. Jag är...
2
Svar
31
· Visningar
1 306
Senast: Sassy
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Rugge
·
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 252
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar