Horka Ridstövlar

Jois

Trådstartare
Nån som har någon erfarenhet av dem?

Dem fanns med jääääättevida ben och till råga på det i brunt med:bump:, men jag har aldrig sett dem förut...

Sv: Horka Ridstövlar

Jag har köpt ett par, men de kommer först nästa vecka. Chansade, tycker om deras andra produkter.

Jag har ett par svarta, utav den modellen som är utan snörning. Jag tycker att de är helt ok, och att de var värda pengarna som jag gav för dem. Dock har de sjunkit ihop lite vilket ju stövlar gör, men de finns ju bara i en standardhöjd så jag hade önskat att de hade funnits i fler höjder och inte bara många vidder... De töjer sig en del också, mina är nästan lite väl vida nu. Men på det stora hela taget så är jag nöjd ändå! Tycker läderkvalitén är helt ok och de var ju inte så jättedyra i inköp

Är de någelunda mjuka i lädret eller är de hårda...?

Är något känslig...

Vet att åtminstne de jag köpt är i kalvläder, vilket ju ska vara både mjukt och smidigt. Lite kortare livslängd, inga blödande skavsår. Har som sagt inte klämt på de än så går på vad jag hört nu.

knapp

Puttar upp tråden med en fråga, passar stövlarna till dressyr? tänkte främst på modellen Anna :)

Liknande trådar

Kultur Har aldrig sett Sámi Grand Prix förut men nu ska det sändas på SVT ikväll kl 20:15-22 så tänkte titta. Det är uppdelat i både jojk och...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: Rosett
·
Hemmet Vill ha en snöslunga för mindre yta, men vill inte slåss med nån bensinmotor. Är det nån som har erfarenhet av batteridrivna snöslungor...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: ylvali2
·
Hästvård Min häst fick svår mugg som tog nästan 8 månader att läka ut helt (flertalet antibiotikabehandlingar invärtes och utvärtes). Detta...
Svar
0
· Visningar
595
Hästmänniskan Jag har dragits med tidvis ganska rejäl smärta vid ridning under flera år. För ett par år sen sökte jag hjälp genom sjukvården och då...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka