Hopptävling!

Sv: Hopptävling!

ÅH! Men det ser ju underbart kul ut! Jag ska genast börja träna någon av mina atleter! :D

Den kissen är bara för söt. Vad lycklig han ser ut och vad glad han måste vara som bor hos er!

Tack! Blir jätteglad! :)

Ja hon är en liten flygmaskin:D

måste se till att bygga lite fina hinder åt henne nu när hon lätt kommer över 55cm ;)

Hahahhaa vilken rolig grej! Jag vet vad jag ska försöka få kissen att ägna sig åt ikväll ;)

Va ballt!

Kom ihåg när jag var mindre. Skrev en berättelse om en katt som tävlade i katthoppning :D

Vi hade förut sånnadär gröna galler för en del dörröppningar som man har för hundvalpar. Dom hoppade en av våra katter med lätthet över. Det är ganska otroligt vad smidiga dom är och vilken spännst dom har.

Vad sugen jag blev på att börja träna katthoppning. Och din katt är jättefin! :)

Underbart gullig! Om du vill köpa fina hinder så gå in på libraartic.com
Kaninhinder, iof men fina är dom :)

Tack alla:bow:
Vi har utehinder så det är väll bara vänta på att det blir lite sommrigare så får vi börja hoppa utomhus ^^ :D

:bump: Vá ql! Min kisse var oxå hoppekatt, har ingen film tyvärr men kanske ett foto om jag letar lite. Hon hoppade tvåkombination i ett språng (har inte bildbevis, tyvärr). :smirk: :angel:

:rofl:Vilken söt o duktig katt du har! Har försökt o träna min katt lite, men hon vill inte:(

Åh, sådär gjorde jag med mina förra katter. Det var dock inte överförtjusta en längre tid. Lata britter!:D Med mina nuvarande skulle det säkert gå ypperligt! Dags att börja träna!:banana:

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
659
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
827
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt https://www.tv4.se/artikel/7ezMx6f87yMwzgY0hc3CDk/katt-skickades-ivaeg-i-paket-hittades-100-mil-bort :jawdrop:
Svar
9
· Visningar
1 215
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama