Hoppsadlar

Har 2, den gamla är en Zaldi Royal Super (Allround mot hopp) och den nya är en Henri De Rival Flatback Lutetia, superskön att rida med från första början! Båda är svarta.

Just nu har jag ingen men letar efter en zaldi, innan hade jag en appalosa Venezia. Den var jätteskön :)

Just nu har jag en Cobra + en Piab Avant som jag köpte billigt till unghästen men den är faktiskt jätteskön.

Tidigare har jag haft:
Pessoa
Frank Baines Passade
Devoucoux Biarritz
Appaloosa Prestige Paris

Just nu ingen, eftersom jag har sålt den.. :smirk:

Men det var en Zaldi star som jag tyckte väldigt mycket om! :)

Jag har en County Symmetry som är helt underbar :love: den används enbart till min egen häst då han har "knasig" rygg och den är måttbeställd till honom!
Sedan har jag en Kentaur-Olymp, otroligt skönt Flatback sadel!
Till slut har jag även en Robert Whitaker-Griffin som var tänkt att användas till unghästarna, men den är så otroligt skön o ligger bra på alla så den används ofta :)

Liknande trådar

Utrustning Hur upplever ni Erreplus hoppsadlar i allmänhet (mjuka, hårda, breda osv)? Ska vara öppna, u-formade fram men tycker sedan att...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: feel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Utrustning Jag skulle behöva hjälp att tyda siffrorna på min amergiosadel. Det är en DJ dressyr.
Svar
3
· Visningar
295
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
218
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30