hoppsadel prestige

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Knasen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 918
K

Knasen

Har prestige Leonardo som dressyrsadel idag, vilken av prestige hoppsadlar har samma form så den kan tänkas passa pållen? Han har en ganska rund rygg o är lite överbyggd.

Sv: hoppsadel prestige

Har prestige Leonardo som dressyrsadel idag, vilken av prestige hoppsadlar har samma form så den kan tänkas passa pållen? Han har en ganska rund rygg o är lite överbyggd.

Jag skulle rekommendera att ta ut en sadelprovare för bästa möjliga resultat!!

Sv: hoppsadel prestige

Jag är inte speciellt imponerad av de sadelutprovare som finns här runt omkring. Har haft ute sadelutprovare under åren, men ändå fått sadlar som inte passat.

Liknande trådar

Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
458
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 416
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hej alla! Jag skulle verkligen behöva hjälp med att hitta en bra men prisvärd hoppsadel. Ska passa tinkerkorsning 162 cm med normal...
Svar
9
· Visningar
1 304
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka