Hopplöst hitta ridbyxor

Ponnytanten

Trådstartare
Mitt barnbarn har vuxit något oerhört på längden och blivit smal som en sticka. På längden drar hon minsta damstorlek. Kan ni snälla tipsa om ridbyxor i smaaala storlekar så blir jag jättetacksam!

Mitt barnbarn har vuxit något oerhört på längden och blivit smal som en sticka. På längden drar hon minsta damstorlek. Kan ni snälla tipsa om ridbyxor i smaaala storlekar så blir jag jättetacksam!

Pikeur har långa och smala i sina barnstrl. 176 finns i längd. De är mycket smalare än samma längd i damstrl.

Liknande trådar

Utrustning Min dotter (7 år) behöver ridbyxor men vägrar tighta ridbyxor. Finns det några bra som inte är tighta? Pris spelar ingen roll. Hon är...
Svar
9
· Visningar
936
Senast: miumiu
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
901
Senast: Fiorano
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 278
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 905
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka