Hopphäst namn för framtida hundvalp

C

Charmils

Hejsan
Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita hästen Milton så önskade jag fortsätta på sama tema)Jag fastnade för Baloubet men troligtvis är hunden vit och svart (istället för röd som jag trodde)

För ett eller två år sedan såg jag en svart häst på samma tävlingar som Baloubet och gänget. Hästen reds av en glad japan. Trots flera nedslag var han alltid lika glad och tackade ödmkukt publiken för applåderna. Hästen verkade rätt het.

Nu undrar jag om det finns ngn som vet vad denna häst heter. (har skrivit och frågat i ett hästforum på Lunar men inget svar så..hehehe..det är tydligen en svår nöt att knäcka)

Mvh Charlotte

Sv: Hopphäst namn för framtida hundvalp

Ryttaren är säkert Ryuma Hirota och hästen kanske är Zero? Ryuma har ridit många olika hästar så det är svårt att veta vilken häst du menar men sök lite på nätet så hittar du säkert svaret.

Senast ändrad:

Jag har sökt så att jag nästan blir blå..hehehe..

Går inget vidare men jag ska söka på det där människonamnet du skrev..Kanske finner ngt då ?
Tack för hjälpen.

Mvh C

Ryuma är iallfall den japanska ryttaren som alltid är så glad och skrattar efter varje runda. :)
Hans bästa häst heter Zero. :) Vi får väl hoppas att det e den pållen du söker.

Senast ändrad:

Liknande trådar

C
Övr. Hund Hejsan Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: Zlatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30