Hopphäst namn för framtida hundvalp

C

Charmils

Hejsan

Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita hästen Milton så önskade jag fortsätta på sama tema)Jag fastnade för Baloubet men troligtvis är hunden vit och svart (istället för röd som jag trodde)

För ett eller två år sedan såg jag en svart häst på samma tävlingar som Baloubet och gänget. Hästen reds av en glad japan. Trots flera nedslag var han alltid lika glad och tackade ödmkukt publiken för applåderna. Hästen verkade rätt het.

Nu undrar jag om det finns ngn som vet vad denna häst heter. (har skrivit och frågat i ett hästforum på Lunar men inget svar så..hehehe..det är tydligen en svår nöt att knäcka)

Mejla gärna på charmils1999@yahoo.se
Mvh Charlotte

Sv: Hopphäst namn för framtida hundvalp

Är det du som har en så vacker phaléne?

Ifall det är du som är på vovve så vill jag bara säga att jag är helt förälskad i din Milton.

(Detta har inget med tråden och göra, förlåt :bow: )

Senast ändrad:

Du gör nog lättast i att lägga denna på gnägg. Det är ju ändå en "hästfråga" så den borde få ligga kvar där. :)

Gladstone var en häst som reds av Hugo Simon. Den hästen hade nog nästan samma status som Milton.

Hejsan!
Javisst är det jag som är medlem på vovve
(Charlotte&Milton)

Vad härligt att du gillar min lilla stjärna..Alltid underbart att få komplimanger.
Tackar ödmjukt och av hela mitt hjärta.

Vad heter du där???

Mvh C

Hejsan!
Jag är ny här och vet inte riktigt hur man gör..hehehe..pillar lite här och var. Alltid svårt med ett nytt forum.

hehe

mVh C

Helt ok! Tänkte bara att Du skulle få bättre svar på gnägg, där det kanske rör sig mer hästfolk. Även om de även finns på detta forum också.

Lycka till!

| Jag heter ~Sofi & Charli~ på vovve. |

Har du några bilder på den nya valpen att visa upp? Hoppas du hittar namnet på den häst du söker...

Nopp..Buhuuuuuuu..Inga bilder. Kompisen har ingen dig-kamera.

Liknande trådar

C
Övr. Hund Hejsan Jag har tingat en liten valp som jag framförallt ska tävla agility med. Då hunden jag har är döpt efter den sagolika vita hästen...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: Zlatan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30