Du har verkligen levereratHehehe, jag STIRRADE verkligen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har verkligen levereratHehehe, jag STIRRADE verkligen...
FrÄgan Àr om de inte ska sÀga till Peder att det hÀnger pÄ honom, han Àr vÀl bÀst under press?
Ni mÄste ju kolla mer pÄ sport x)
Djuren hÀr hemma har helt slutat bry sig vid skrikande o vrÄlande under sportsÀndningar.
TvÄa!Vilken plats ligger Jens pÄ just nu??
Haha ja verkligen! HÀr sover sambo, barn och katt gott i sina sÀngar.Ni mÄste ju kolla mer pÄ sport x)
Djuren hÀr hemma har helt slutat bry sig vid skrikande o vrÄlande under sportsÀndningar.
GÄr Peder nolla ligger Peder etta, Henke tvÄa och Jens trea i det individuella inför söndag.
VÀldigt vacker.à h Nevados sÄ vacker. SÄ synd att min kompis sto inte tog sig med honom
Vad gör ens de andra lagen dÀr? Vilken svensk dominansGÄr Peder nolla ligger Peder etta, Henke tvÄa och Jens trea i det individuella inför söndag.
Bra jobbat
Ăr nöjdBra jobbat!
Nope, de andra som Àr kvar kan inte gÄ om Jens (förutom Peder dÄ).Du skojar???!!
Nope, de andra som Àr kvar kan inte gÄ om Jens (förutom Peder dÄ).
Förstod vÀl att det mÄste vara nÄt sÄnt men inget namn kom upp i mitt huvud!Peter Charles?
SÄ stort!!!GÄr Peder nolla ligger Peder etta, Henke tvÄa och Jens trea i det individuella inför söndag.