Hon kommer på söndag!

Novelette

Trådstartare
Det blev så!

Jag förälskade mig i en liten valp så på söndag åker jag och hämtar henne!

Jag har redan länkat till en bild på henne men jag måste få visa henne igen...finns fler bilder på Min sida

Här kommer hon...och hon ska få heta Nikita:
1027781.jpg

Sv: Hon kommer på söndag!

Å herregud så underbar:love: :love: :love:
Jag längtar tills jag ska åka upp och para mina små tikar ! Två långhårskaniner !! Jag älskar att ha små valptassar här hemma :banana: :love:

Lycka till med den lilla!!!!!!

Tesora

TACK till er båda!

Det ska bli jättekul!
Jag har bara varit utan vovve sen min lilla Ronja fick somna in för snart 2v sen men det kändes som en hel evighet utan små tassljud så det ska bli underbart att få höra det igen.

Kommer ihåg din förra tråd:( ... Va kul att du hittat en hund. Hoppas att allt går bra och stort lycka till :)

Måste tillägga att hon var ju hur söt som helst dessutom, förstår att du kärat ner dig :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 170
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 760
Senast: fixi
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 213
Senast: Vicks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar