Hon äter inte....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hon äter inte....

Angående pengar. Kan hon inte om hon får nytändning på kaninintresset vara helt ansvarig för kostnaden där själv? Jag betalade mina 4 kaniner helt själv med mån pengen på 150 kr från jag var 13 år. Men då var mån pengen oxå bara till mina personliga val, lördagsgodis, kläder och presenter till kompisar fick jag ändå.
 
Sv: Hon äter inte....

Jag tror som dej, att hon slutar med aktiviteterna for att hon kanner att hon inte racker till i aktiviterna. Man maste lara sej for att bli bra, men hon ger hellre upp.

Det ar synd om tjejen som sakert mar daligt. Hon vet inte hur hon ska gora och det gar ut over att hon soker kontrollen i maten.
 
Sv: Hon äter inte....

Nix, hon äter inte ett dugg bättre/mer om hon har fixat maten själv. Snarare tvärtom för då har hon redan "tröttnat" på mat innan den kommer på bordet...
 
Sv: Hon äter inte....

Det lät spännande det där med kaninhoppningsklubben, skall se om jag kan presentera den idén nån dag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: Modest
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 633
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 238
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 421
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp