Hollywood Borrego

E

elinsjobergh

Hejsan!
Eftersom jag själv har en avkomma efter Borrego, är jag liten nyfiken på hans avkommor!
Någon som vet något? Kanske någon här som har en? Hur går det för dem? Hur gammal är dom?? Vill veta allt!!

Sv: Hollywood Borrego

Är det bara jag som har en avkomma efter honom.....:crazy:

gubben skrev:
Hur hög är din? Vet du hur hög Hollywood Borrego är?

I nov var hon ca 143cm, nu vet jag inte... Hon blir 2år nu i april.
Törs inte säga riktigt hur hög Borrego kan vara, 145-148 kanske. Rätta mig om det är någon som vet mer exakt!

Mamman till mitt sto är ca 153cm så jag hoppas hon inte blir så mycket högre än så!
Min gumma är helt otroligt cool och orädd, ska bli riktigt skoj att rida in henne...
Har tyvärr inga bilder på henne, men jag ska se om det kan ordnas!

elinsjobergh skrev:
Oj, lycko dig!!
Nu var det inte Borrego jag var så nyfiken på, utan mest på hans avkommor!!:)

Sant. :p Men det kanske finns någonting på den hemsidan? Har själv inte läst så noga där. :)

Står endel om honom.. men ingenting om hans avkommor! Vill ju veta om alla är lika underbar som min....:p

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
258
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: ingela119
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 286
Senast: miumiu
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
350
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka