Hökensåsritten

Z

zahleka

Någon som vet när startlistorna kommer att komma ut eller om de redan ligger ute någonstans?

Sv: Hökensåsritten

Okej, vilka ska dit då? Jag och min arab-flicka ska dit och jogga runt i trollskogen och tassemarkerna iallfall :)
/ Emma S

Jag och William ska dit (peppar peppar) och rida 8 mil. Vi red 50 km där förra året, och det var en trevlig ritt.

Jag ska rida min första T50, jag och lilla fröken vit.
Vi har en machande tävlingsäsong vad det gäller ritter, CK. Hann aldrig se dej på A9 dock. Lycka till iallfall med dina bägge pållar, Dandher och William med Galadriel på ryggen:)
/ Emma S

Jag ska rida min första T50, jag och lilla fröken vit.
Vi har en machande tävlingsäsong vad det gäller ritter, CK. Hann aldrig se dej på A9 dock. Lycka till iallfall med dina bägge pållar, Dandher och William med Galadriel på ryggen:)
/ Emma S

Tackar.
Fast William är såld till Galadriel.

Jag och Sven ska dit på 80 km.. Kul då blir vi 3st.från NDRK.. C.K och Galadriel.. Vi ses..:banana:

Tackar.
Fast William är såld till Galadriel.

Oj, det visste inte jag. Men vad roligt för Galadriel! Där kan man snacka om ett köp där man visste vad man fick iallfall :)
Så nu är det Dandher för hela slanten som gäller. Hur hög är han egentligen? Tycker han ser så stor ut när man träffar på honom.
Ha det bäst/ Emma S

Jag får inte upp startlistan. Jag som vart så nyfiken!

Korrigering. Med lite trixande gick det bra, nu ska jag syna konkurrensen ;)

Hej igen!

Nu har jag rättat till startlistorna så jag hoppas att det ska fungera ordentligt.

//Therese

Någon som vet hur det gick? Hur va vädret? Vilka placerade sej och inte? Vill så gärna veta eftersom jag inte kom dit p.g.a att min lilla häst visat antydning till hälta. / Emma S

Camilla och Josefine 1 och 2a vet dock ej i vilken ordning en norsk kom 3a, hasse w och ulla uteslutna. Sophia Ström och Xenephon godkända i sin första 80 km :banana:

1 Josefin och William BC
2 Camilla och Dandher
Grattis! Måste vara för det proffsiga groomningen :angel:.
3 Norskan
Nu är det lite mera osäkert men jag TROR
4Jessica och Ruwatcha
Okänt ekipage. Liten flugskimmel med rosa träns.
6 Gunnel och Sven

Utesl
Hasse och Antykwariat
Ulla Och Granit

Som wowwhatagirl skrev så blev even Sophia och Xenophon godkända men det var en till i klassen som jag inte har nån som helst koll på.

/Linnea

Liknande trådar

Hoppning I morgon drar äntligen Världscupen 2023-2024 igång. Premiären går i Oslo. Några mer som är taggade? Och framförallt - någon som har...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
20 939
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den populära formen av Betfor snitsel har slutat att produceras i Sverige, och kommer inte längre finnas att köpa. Produktionsproblem...
2
Svar
23
· Visningar
3 098
Senast: Mia_R
·
Däggdjur I min del av landet finns det inte vilda kaniner. Tydligen så har dock en del tamkaniner lyckats överleva i det vilda och blivit...
Svar
13
· Visningar
1 597
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
710
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka