höjdhoppning

C

catta_84

någon som har varit å sett en höjdhoppning någon gång???

nån som vet någon klubb som brukar anordna???

vart kan man se dessa tävlingar???

Sv: höjdhoppning

Stockholm Int Horse Show ska ha höjdhoppning med rekordförsök på söndagen tror jag,

I Thoreb cup på Öland hade dom höjdhoppning.... Där hoppade dom som högst 2,05...Sen räckte inte hinderstöden.. :)

nu har ja beställt biljetter till globen på söndagen..... gud va kul de ska bli....

Jag har sett det en gång på min klubb när de hade en show, fast det var inte många som tävlande utan bara en ponny och en storhäst och hästen kom upp till 150 tror jag, så det var inge höjder för att vara en höjdhoppning.

Sen har sett en gång på tv.

Flyinge hade det ifjol på de stora tävlingarna som brukar vara i nnovember/december nån gång...

Stockholm Int Horse Show ska ha höjdhoppning med rekordförsök på söndagen tror jag,

Japp och nu börjar jag bli nervös :eek:
För min häst ska vara med... Den jag har som avatar ... Rids av John Hickey... Kommer inte våga kolla när de ska hoppa... :eek:

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 199
Senast: Ajda
·
Dressyr Har nån gång sett eller fått för mig att man inte får ha röd rosett inne på banan när man tävlar dressyr. Alltså att man kan ha den på...
Svar
3
· Visningar
686
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur