Höjden av lathet...?

aemaria

Trådstartare
Nog för att de flesta katter sover mycket och är av naturen ganska lata, men ibland undrar jag om inte mina tar priset. Jag brukar komma på dem med att ligga utfläkta vid sitt torrfoder och knapra. Är det inte höjden av lathet?

//aemaria

Sv: Höjden av lathet...?

Mina föräldrars katt är likadan. Hon somnar i vattenskålen ibland. Man hör henne snarka till när hon somnar och nosen åker ner i vattnet, då vaknar hon förstås, tittar sig lite oskyldigt omkring och går därifrån :smirk: :D

Jag som trodde min var slöast i stan; hon kan lätt ligga i soffan med mig en hel dag, sen sova en hel natt i sängen och sen ligga ytterligare en dag i soffan osv osv. Var i och för sig trevligt för mig som slapp vara ensam i soffan/sängen när jag var som mest halt. :D

Haha, snacka om gött liv att vara katt!

//aemaria - gillar inte att ställa väckarklockan och gå upp kvart i sex:mad:

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 203
Senast: Marvin
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 949
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 705
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 586
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama