Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nog för att de flesta katter sover mycket och är av naturen ganska lata, men ibland undrar jag om inte mina tar priset. Jag brukar komma på dem med att ligga utfläkta vid sitt torrfoder och knapra. Är det inte höjden av lathet?
Mina föräldrars katt är likadan. Hon somnar i vattenskålen ibland. Man hör henne snarka till när hon somnar och nosen åker ner i vattnet, då vaknar hon förstås, tittar sig lite oskyldigt omkring och går därifrån :smirk:
Jag som trodde min var slöast i stan; hon kan lätt ligga i soffan med mig en hel dag, sen sova en hel natt i sängen och sen ligga ytterligare en dag i soffan osv osv. Var i och för sig trevligt för mig som slapp vara ensam i soffan/sängen när jag var som mest halt.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.