T.Alsterfeldt
Trådstartare
omplaceringsflaten ,1,5 år har haft allergiproblem,ej utredda,pga fodret.vet sa att det kunde vara spannmålet till förra ägarna.jag harnu haft hunden 2 veckor och seratt han behöver ha betydligt mer kläm i fodret än RC light osm hanäter,och tål.
Jag har kunskapen att fixa eget foder(och nej,jag tänker INTE Barfa,glöm det!) och har haft allergihundar innan som jag fixat foderstat åt..dock så reser jag såpass mycket och länge att jag måste ha ett torrfoderalternativ som inte gör att man går i konkurs heller helst.
denallergiska servicehunden ,11,äter Doggy högenergi ochg funkar mkt bra på det.
unghunden har provat robur breeder 30/15innan ch tålde det inte.
han har ju en del kvaratt växa,rör sig i stort sett hela sin vakna tid och vi tycker att han inte riktigt har haft ork att peta i sig den mängd mat han behöver ha.
har provat olja på kulorna,men dte går dåligt..har någon några ideér?
Thina
Jag har kunskapen att fixa eget foder(och nej,jag tänker INTE Barfa,glöm det!) och har haft allergihundar innan som jag fixat foderstat åt..dock så reser jag såpass mycket och länge att jag måste ha ett torrfoderalternativ som inte gör att man går i konkurs heller helst.
denallergiska servicehunden ,11,äter Doggy högenergi ochg funkar mkt bra på det.
unghunden har provat robur breeder 30/15innan ch tålde det inte.
han har ju en del kvaratt växa,rör sig i stort sett hela sin vakna tid och vi tycker att han inte riktigt har haft ork att peta i sig den mängd mat han behöver ha.
har provat olja på kulorna,men dte går dåligt..har någon några ideér?
Thina